Segons indiquen les ordenances fiscals núm 5, 6 i 20
No hi ha resolució. Les comunicacions prèvies presentades d'acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l'Ajuntament, seguidament s'enviarà la taxa a pagar i a partir del seu pagament es pot exercir l'actuació declarada. La presentació de la comunicació prèvia faculta l'Ajuntament per verificar la conformitat de les dades que s'hi contenen.
El propietari o promotor de l'obra o tota persona degudament autoritzada.
- Formulari normalitzat amb la declaració responsable que conté, especificant la o les actuacions a realitzar i indicant, si escau, quina empresa o professional la realitzarà. - Pressupost professional o empresa que executi les obres, si se'n disposa. - Documentació complementaria de descripció de les obres, si escau. Si el tipus d'actuació no es troba entre les relacionades en el formulari, caldrà descriure l'obra a realitzar detalladament, ja sigui a l'espai previst a aquest efecte dintre del propi formulari o presentant a part un document descrivint l'obra i acompanyar-lo d'un croquis. - Per tal de dur a terme qualsevol tràmit, caldrà la identificació de l'interessat i,si s'escau, l'acreditació de la representació. A aquest efecte, s'exigirà per a la presentació del tràmit: 1) Per a persones físiques: -Identificació: es mostrarà el DNI, NIE o document identificatiu equivalent davant els funcionaris de les oficines municipals si el tràmit es fa presencialment. -Representació: Si s'actua en representació d'una altra persona, s'haurà d'acreditar la condició de representant a través de qualsevol mitjà vàlid en dret. Podrà aportar-se una autorització signada per l'interessat i l'autoritat d'acord amb el MODEL D'AUTORITZACIÓ PER A PERSONES FÍSIQUES. 2) Per a persones jurídiques ( societats, entitats...) és obligatori realitzar el tràmit per mitjans electrònics. L'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, preveu que estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes: a) Les persones jurídiques. b) Les entitats sense personalitat jurídica. c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la que es requereixi col·legiació. d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració. Per a tramitar-ho a través de mitjans electrònics s'ha de fer mitjançant el tràmit INSTÀNCIA GENÈRICA i adjuntar el document de la sol.licitud corresponent en format pdf signat digitalment. - Identificació: s'aportarà còpia escanejada del NIF de l'entitat; el representant s'identificarà pels corresponents mitjans electrònics. - Representació: les persones jurídiques sempre han d'acreditar la condició dels seus representants a través de qualsevol mitjà vàlid en dret: escriptures públiques d'apoderament, certificats de registres públics... S'adjuntarà una còpia escanejada del document amb una declaració de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper, d'acord amb el MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DE PERSONES JURÍDIQUES.
Es pot descarregar la sol·licitud per portar-la presencialment o per presentar-la electrònicament.
A les oficines de l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 11h. a 13h. i dijous de 17h. a 20h.